poniedziałek, 6 czerwca 2011

Lekcja organizacyjna

Witam.

Postawiłam sobie za zadanie nauczyć Was gotować. Uważam, że gotowania może się nauczyć każdy. Oczywiście, jak ze wszystkim - jedni będą to robić lepiej, inni gorzej, ale pewien poziom umiejętności jest jak najbardziej do przekazania.
Podstawa sukcesu, jakkolwiek oczywiście by to nie brzmiało, to GOTOWAĆ. Słyszałam od setek (może przesadzam) ludzi, że nie potrafią gotować albo piec, ale w większości przypadków nawet tego nie próbowali. Więc nie myśląc o możliwych porażkach należy udać się do kuchni i zacząć.
Będę tu zamieszczać sprawdzone przepisy i mnóstwo dodatkowych wskazówek, które można zaaplikować w gotowaniu podobnych potraw. Wskazówki te są o tyle ważne, że dzięki nim będziecie mogli ekstrapolować swoje umiejętności na nowe potrawy, a nie tylko klepać ten sam przepis over and over.
Chciałam jeszcze podkreślić znaczenie słowa 'sprawdzony' odnoszącego się do moich przepisów. Sprawdzony to taki, który ktoś (w tym wypadku ja) już kiedyś wypróbował i próba zakończyła się sukcesem. Internet, a nawet książki kucharskie roją się od przepisów, których ewidentnie nikt nie próbował, bo kiedy pójść dokładnie za ich wskazówkami wcale nie otrzymamy potrawy, na którą mieliśmy nadzieję.

Jeśli chodzi o wymagania sprzętowe, to nie będzie tu żadnych specjalnych. Ja sama nie mam nawet miksera. Przy każdym przepisie będę starała się wymienić, co będzie potrzebne, aby nie było sytuacji, że w trakcie lekcji musicie biec do sklepu lub sąsiadki po miskę.

Jeżeli będziecie mieli jakieś pytania, to bardzo proszę o zamieszczanie ich w komentarzach. Będę odpowiadać na bieżąco.

No to do dzieła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz